I don"t care!

Jag är en människa med fel för Jag är inte perfekt, ser inte perfekt ut, kan vara elak, kan vara dryg, är tråkig, har svårt att lita på folk, osv....
men bara för att jag inte är perfekt så betyder inte de att jag vill ta emot massa skit, för alla människor är inte perfekta... men så länge man försöker vara en bra människa och man är nöjd med den man är så tycker jag att man är perfekt just för att man inte försöker vara perfekt.
jag är underbar, jag är snäll, jag är trevlig, jag är söt, jag har humor, jag kan känna empati, jag dömer ingen
allt jag vill är att må bra och leva ett bra liv...  För jag är den jag är så love it or hate it... men vet du vad vad du än tycker om mig så spelar de ingen roll, för folk får tycka vad de vill, jag gillar inte alla människor.. så jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig.. jag är mot andra som jag vill att folk ska vara mot mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0