:)

God kvällens alla! Kom hem för ett tag sen då jag och Fia cyklade hem, vilket var riktigt skönt eftersom solen lyste och de är så fint ute:) Nu snart blir de middag och sen lite städning, duschning och sen tv:)
Vart en bra dag, cyklade till dagiset, var med på första rundan, tog en runda med Fia och mollie på eftermiddagen, cyklade hem och snart middag och annat:) Gillar såna här dagar när de är fint väder, allt flyter på och man mår bra.
Vart ännu gladare när jag var på väg hem och lyssnade på musik, finns inge bättre än bra musik när man är glad:)
Hoppas att fias löpning börjar avta snart...
nej nu ska här ätas mat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0