En väldigt trevlig dag!

God dag!  Har varit en trevlig och lugn dag hittils:) Gick en lång promis med Fia och sen kom vi förbi nere vid stan där de är marknad så gick där och träffa på familjen, åkte med dom hem sen och åt lunch, gick ner på stan igen och sen lekte fia och jag ute på ängen och nu har jag bara tagit de lugnt, nu ska jag se lite tv, ut med Fia, äta mat, träna, duscha, städa och bara ha en bra och lugn fredag! 
ibland kan jag älska vad musik gör med mig, hur den påverkar mig och lugnar mig, även om den kan väcka minnen
som river upp mig så lugnar den till sist mig och får mig att må bra. precis som med vissa personer, att hur jobbigt det än kan bli så finns dom där och bara finns:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0