To be me!

God kväll:) Sitter här och tittar på fia när hon tuggar på ben och på frank som sitter bredvid henne;) Frank(golden retriver hunden från dagis) är här över helgen och tydligen ska gullungen sova hos mig och Fia... vi har ju haft zelda här och det har gått bra så ska nog inte vara några problem. så länge han inte sover i min säng:)
Slutade tidigt idag, det gillas.. skönt med dagar man slutar tidigt!! Annars har veckan vrait lugn och bra, gjord eom lite på mitt rum igår, haft fullt upp med hundar:) I helgen blir det lång promenader, filmer, lek och träning med Fia, träning:) alltså en bra helg.
Men nu ska jag se vampire diaries:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0