Natten är inte bara ett vanligt mörker!

God kvällens alla:) Här sitter jag ny duschad och ska snart sätta på en film att se. Slutade runt halv 6 idag och sen cyklade hem:) Känner mig ganska trött efter att varit sjuk, jobbat  länge idag och ätit lite de senaste dagarna. så ska bli skönt med sovmorgon i morgon och få sova ut. Är så nöjd att mitt arbete med en "problem hund" har lönat sig:) *känner mig stolt*.
Natten är inte bara ett mörker,
det döljer sig skuggor och viskande mystik.
Mörkret är inte bara skrämmande de är vackert
med sin gnistrande stjärnor.
de är i mörkret som allt kan hända,
de är i mörkret hemligheter kan berättas.


Men nu ska här ses film.. adios:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0