I skogen

Så då var lång promenad nummer 2 av klarad:) gick ju en på förmiddagen och eftersom både jag och fia hade massa energi och de var så fint ute så passade vi på att ta en till:) gick i skogen och sen lekte lite på ängen:)
Skönt att göra av med en massa energi och låta Fia få gå lite som hon vill. Nu ligger hon och vilar och jag sitter vid datorn. jag tycker de är så bra att göra saker med Fia och låta hon få göra av med energi och sen när vi kommer in ja då kan jag sitta vi datorn eller göra de jag vill utan att liksom behöva tänka på att fia behöver ut. jag prioriterar oftast Fia först:) I morgon ska vi ta oss en lång lång promis på morgonen/förmiddagen ska gå både i skogen och stan hade jag tänkt mig, bra med olika miljöer. Sen ska jag städa hade jag tänkt mig och i morgon eftermiddag kanske så ska jag eventuellt cykla till eskiln, får se hur jag gör med de!!
Har planer på att gå och vandra i skogen någon gång och cykla/gå till högbyn, norberg. göra massa såna saker:)
ska göra heldagsutflykter med Fia:) ska ju köpa vattenflaskor, ryggsäckar, bälte och sånt för att kunna göra längre rundor då man är ute kanske en hel dag.
Älskar såna här dagar då man kan ladda på med massa energi och bli lycklig och glad:)


Kommentarer
Micke

Hej. Hittade hit från kamrat. Visst är det varmt och skönt ute nu i Fagersta,snart är sommaren här.



Du är en grymt fin tjej ska du veta.



Kramen

2012-03-25 @ 10:17:20
zandra

Hej micke.... jo fint väder som tusan

2012-03-26 @ 18:58:37
URL: http://zlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0