Borde jag sluta bry mig??

God dagens! Vart en regnig/grå trist dag ända fram tills runt 5 då jag gick ut med Fia på en promis, då började solen skina. När vi gick hem från hunddagiset regnade det, så vi var skapligt blöta jag och Fia. Då var promenaden vid fem betydligt bättre, soligt och skönt. Jag gillar regniga dagar med, är lite mysigt och sen uppskattar man soliga dagar mer då:) igår träffa jag Amanda, vi snackade om allt och inget som vanligt, bestämde att jag ska komma till henne någon helg, får se när bara, vilket påminde mig att jag ska bestäma med sofi om en helg när vi skulle ha filmkväll. Måste ju göra något annat som jag prata om förut än att bara jobba, vara hemma och gå promenader... med andra ord vara social:)
Jag har kommit på att jag är suverän på att planera, men sen är jag kass på att genomföra det, men jag ska bli bättre på de, kankse liksom inte ska planera och sätta så höga mål med allt, utan ta de lugnt.


Kommentarer
zandra

nej.. men kommentarer försvinner för mig!!

2012-03-28 @ 19:06:50
URL: http://zlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0