what to do????

jaha sitter och har tråkigt och finns inget att se på heller. Funderar på att leka lite med fia, kanske se en film... åhh fast ska jag vara ärlig så är de lite skönt att tex bara kunna sätta sig på golvet, leka med fia och lyssna på musik.. liksom bara hon och jag då:)
hade en jäkla äcklig dröm i natt att fia var runt 3-4 år åldern och så när jag var ut och gick med henne så snodde någon henne och så såg jag aldrig mer henne, fy fan jag vakande som tur var ganska tidigt från drömmen, men sen när jag somnade om så drömde jag fan en värre dröm att fia vart akut jätte sjuk och så dog hon osv.. nej usch vill inte drömma såna saker! Min lilla skrutt ligger så fint bredvid mig här nere på golvet nej i sin bädd och sover:O gull pluttan. Bilden nedanför är på fia när hon kom till mig, när hon ligger i sitt hus, hon har kvar de huset och ligger i de när vi är i köket bara det att nu får hon liksom inte riktigt plats, hon får liksom snurra ihop sig och trycka in sig. hon har växt så mycket sen jag fick hem henne och verkligen mycket sen jag träffa henne första gången. Det är 1 år och 4 månader sen(på tisdag) jag fick hem fia och de känns som att hon alltid varit, är och kommer vara en stor del av mig. även om jag har henne på lånad tid kan man ju säga så kommer hon alltid vara en del av mig ändå och jag har ju för evigt alla våra minnen, men ibland när allt är perfekt, eller hon gör något så gulligt eller allt bara känns underbart med fia så önskar jag att allt jämt skulle vara så, men life goes on och man möter och upptäcker nya saker och får nya minnen och ögonblick.

finns på twitter: @TarzanWel



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0