Regningt v'ärre

vart v-ås en sväng idag med familjen (förutom brorsan som var på sitt sommarjobb) handlade inge speciellt, men kul att göra något, när vi kom hem så var jag ner till hälsokosten som hade utförsäljing och sen pickaboo så då vart de lite grejer i stället, ha ha:) var ut med fia nyss i regnet, passade på att testa nya leksaken då med,en boll med ett rep, och den var super bra:) perfekt tyngd och allt, synd bara att de var kasst väder! men nu ska jag se lite tv, tärna, se en film. kan tyvärr inte åka till amanda då jag inte känner mig sjuk och plus att de är massa andra saker, som de där med att sova osv....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0