Mys söndag med tråkigt väder

God dagens! Nu ska här ta de lugnt en stund innan jag sätter i gång med stäning osv... Kom hem för ett tag sen runt halv elva var vi hemma från lång promis där vi gick till andra sidan, hembygdsgården och så hem. Mötte vaff och såg fåren gjorde vi. Sen kom vi hem, fixade lunch o käkade lunch, läste expressen och lite bloggar och nu planerar jag vad jag ska göra i eftermiddag. Ska städa, träna, ut med fia runt 2, middag ca 4, ut med fia runt halv 5,se one tree hill och gossip girl +träna, duscha, förebereda för i morgon, se lite tv och sen sova.. ja och emellan blir de väl att gosa, leka och vara med Fia så klart men de är inget man planerar de är sånt som man bara gör:) Men nu här näst ska jag se något avsnitt av little britain.
idag verkar vädret vara ett eller två snäpp bättre än igår i alla fall, men fortfarande räknas som kasst väder tycker jag i alla fall.
men nu ska jag joina fia i sängen och gosa ner mig lite med henne en stund och se på tv:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0