Ledig

Det vart cykling upp till hunddagiset(fia sprang bredvid) och sen jobb där, cykling hem med lite kasta boll. ta de lugnt hemma, ut och lite så. och nu är klockan redan halv nio, shit vart tar dagarna vägen. Aja i morgon blir de lång runda, ska svänga förbi agilityn och se om de är ledigt där. Nu ska jag gosa med Fia:) Undrar om hon längtar efter hundarna? nja hon verkar ta allt som de är, jobbar vi ja då är de roligt, är vi hemma så är de roligt. allt vi gör är roligt typ;) nej men på allvar är stolt över min lill skrutt, hon är så söt när hon springer bredvid cykeln, sitter i korgen, leker/gosar med de andra vovvarna. och hon har blivit så lugn, seriöst för typ 6 månader sen var hon fortfarande vild typ och jag hade ganska mycke jobb med henne och så nu efter hårt jobb och jobbig tid så är hon så duktig och så lugn:) Min älskade lill skrutt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0