jag och fia:)

God eftermiddag folket! Sitter och tittar på tv just nu! Fyfasiken vilket skit väder, de regnar och blåser här usch...
Var ut med Fia på eftermiddagen på en lång runda i regnet.. svängde förbi djuraffären där vi vägde fia, köpte ett nytt halsband och lite ben och godis:) Fia väger 8 kg precis, vilket är lagom för henne då hon är mellan hög och har en fin kroppsform:) halsbandet vart ett oranget och sen fick hon ett baconben typ. Pratade med hon i djuraffären, hon berömde mig och fia jätte mycket, att vi var så duktiga och att hon var så lugn osv... de är skönt att få höra att all tid och tränining vi lagt ner har gett resultat:) Bara det att hon satt bredvid mig så lugn och uppmärksam mot mig när jag stod och pratade med hon i djuraffären gjorde mig glad, att jag fått fia så pass duktig och lugn att jag kan ha med henne överallt i stort sett tror inte dom på ica tex blir så glada om jag kliver in med fia där;)
nej s¨å de var kul att höra:) sen fortsatte vi vår runda i regnet.
Ska snart gå ut med henne igen här nu innan hon får sin mat, ska träna efter hon ätit och sen blir de lördagsmys:)
Jag är så glad att jag har Fia, går liksom inte att beskriva hur mycket hon betyder för mig, jag gör allt för att hon ska få ett tryggt, härligt, hälsosamt, aktivt liv.... Det är så skönt att ha en lycklig liten hund som tryggt ligger och sover bredvid en, eller som går lös bredvid mig när vi är ute eller som busar med hundarna, eller letar sten osv de är de man kämpar för, en lycklig hund:) och de tror jag hon är:)
I kväll blir de grönsaks dipp:) till mig och ett gott ben med bacon smak till fia:)
men nu bege oss ut i regnet,se hur bra nya halsbandet är:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0