Helg!!!!!

Tjenixen alla!
Vet ni vad jag hatar? jo nya grannar, alltså problemet är att i lägenheten ovanför har vi haft massor med grannr genom dessa 8 år.. folk har flyttat in, bott ett tag och sen flyttat ut och in har nästa kommit och de värsta är att dom låter värre för varje gång fan. Nu har vi haft en relativt lugn granne som dock hade en hund dom kunde skälla i flera timmar, men inge märkvärdigt liksom så... men så nu har har flyttat och in har en ny familj flyttat med högljuda skrikande barn.... hatar de... men men så länge dom inte springer och härjar i trappuppgången eller låter alldeles för mycket i lägenheten eller härjar på nätterna(ja vill sova) så är de väl lugnt. nej jag borde bo mitt ute i skogen med noll grannar och människor what so ever... skulle vara skönt:) Ha ha
Idag var brorsan med på hunddagiset, han stannade till och med kvar och stängde med mig idag, de gick bra tiden gick fortare än den brukar göra när jag är själv och stänger!
Ikväll blir det att se little britain, ska se klart säsong 2...
i morgon blir det handling, promenad, träning, promenad, film osv:) en vanlig helg helt enkelt:)
Men nu ska jag duscha:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0