Ensam eller tillsammans?

Tjenixen! fin dag idag... skulle sett film men fastnade vid msn och musik, lyssnar på laleh vårens första dag.. den är så vacker och livfull, får en att tänka och fundera.  satt nyss och pratade med en kompis om de där med killar, varför jag har så svårt att liksom släppa in killar i mitt liv och när iv började reda ut de där med hur jag haft de med killar så insåg vi att shit oj de var nog inte så konstigt att jag har så svårt. Har ju en förmåga att dras till fel killar och kilalr som varit snälla men lite för på ja dom har jag drgait mig undan, rädslan för att bli kär och sen sårad har gjort sig påmind då. jag tror inte jag är redo för en killen än, inte förrens jag liksom kommit underfun med vad jag vill ha och så vidare. Jag tror jag vill ha någon att dela livet med, jag vet inte. Jag trivs liskom där jag är nu , men ibland känns de som att något fattas.
Nej nu ska här göras i ordning för i morgon:)
ha de bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0