8 år

vet ni vad nu vill jag ha sol och värme, lite trist liksom med all regn och ingen sol. Vill ju kunna vara ute utan att se ut som man duschat. men men har man hund så får man ge sig ut endå...
Men vet ni en sak...Vad är de för något när: De regnar och blåser, folk tjatar om saker som , när kommer sommaren, när blir de högtryck och folk vill utomlands.. jo de är svensk sommar.

köpte 3 böcker idag och efter semestern ska jag börja läsa hammarbyserien!
vet ni jag har bott i samma stad, samma område, samma lägenhet i 8 år nu. har tittat ut genom samma fönster i 8 år och sett samma utsikt. jag kan lägenheten, området helt, jag kan nog staden väldigt bra med. och visst jag vill flytta men samtidigt så trvis man ju och samtdigt så skulle man ju sakna lägenhet och området.. men flyttar man så får man ju något nytt och spännande, nya saker att se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0