Positiva Zandra här:)

Hatar denna vinter, bara kasst och tråkigt väder... dte ska vara mycket snö, minusgrader ute.... okej visst jag hatar att ha på mig alla jäkla kläder men är det vinter så är det....  Längtar tills våren kommer nu, när snön smälter, solen värmer, fåglarna kvittrar... älskar verkligen att vara ute då och bara njuta av solen, I vår- sommar så ska jag fixa en cykle och göra mycket utflykter med fia på ställen vi inte varit på.. kan vara skönt att cykla ibland och sen kunna gå i skogen:) fan vad härligt, jag, fia, skogen och fika till oss båda:) ska göra riktiga långa utflykter där jag tar med mat till oss båda och vatten vilket påminner mig om att jag ska fixa en ryggsäck. åhh vad jag längtar:)
Älskar att vara med min lilla fia och hitta på saker och nu denna vår och sommar ska bli så härligt!! Bara jag och min Fia plutt. Kom på idag att jag snart varit singel i 3 år, shit 3 år... men ska jag vara ärlig så saknar jag inte att ha ett förhållande, jag älskar att bara ha mig och fia att ta hand om, och med jobbet, fia och familjen så har jag fullt upp och klarara mig så bra så.. skulle jag ha en kille så måste ha passa in i mitt liv och det är inte världens lättaste... så nej jag letar ingen kille och kommer inte göra det än på bar länge, men dyker mr right upp så är det ju så;) men som dte är nu så har jag ingen på gång och vill inte dte heller. jag försöker få balans med allt i mitt liv och hitta vem jag är. så än så länge på¨bra länge så är det jag och min fia:) och vi behöver ingen killa i vårt liv:) inte än i alla fall!! Jag känner att jag är på väg att hitta mig själv, vara den där positiva zandra som vill saker, som försöker, ger inte upp och mår bra:) och det är tack vare mih sj'lv, min familj, mitt jobb och min underbara lilla fia som får mig att må bra, får mig att lära mig nya saker och stärker mig:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0