Its sucks

Det snöar och är minusgrader och det är december men oj jag tror fan att det är vinter:) He he.. sitter här och slår in presenter och lyssnar på musik och tänker. Vet ni något som verkligen kan få mig att mp bra om jag är ledsen, arg, deprimerad osv.. jo att bara sitta och titta på fia hon kan verkligen få mig att må bra för jag vet att hon mår bra, att hon är lycklig och så älskad och hon är så fridfull och knasig vilket när jag tittar på henne får mig att le:) I morgon är dte jag och fia som stänger så blir en långdag, men det gör inte så mycket för har liksom inget jag måste hem till och jag har ju min fia där vilket är så skönt att få tillbringa så mycket tid med henne även om man ibland kan tycka det skulle få vara skönt att få göra något utan henne så för det mesta vill jag ha henne där jag är för vi hör ihop hon och jag:) Men nus ka jag göra klart så jag kan mysa ner mig i soffan och se på greys anatomy:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0