Älskade lilla fia blir 2 år <3

Grattis min älskade lilla skitunge:) Jag kan inte fatta att du redan är 2 år, känns som det var nyss du var en liten liten valp och jag nyss fick hem dig. Hur du hatade snön och kylan, ville inte gå ner för trappor, kom inte upp eller ner från soffor.... Du har alltid varit kaxig och ganska orädd(även fast du som matte kan vara en fegis;) du älskar hundar och människor och från den dagen jag fick hem dig och tills nu så har du lärt dig och vuxit så mycket... är så stolt över dig min älskade lilla ängel. ibland går inte saker som vill vi tänkt men matte älskar dig i alla fall. Du är envis, busig, snäll, söt, trevlig, charmig, knasig och du är min, min underbara lilla vovve. Om 2 månader har du varit min i 2 år. tårar, ilska, skratt, glädje är bara en del av de vi haft. Du har gett mig så mycket, jobbiga dagar finns du där, glada dagar finns du där. Du finns där fast jag kan bli arg på dig. Du vill så mycket och ibland krockar våra viljor. Du hra lärt dig mycket men det har jag med, du lär mig varje dag, du lär känna mig och jag dig. Varje dag ser jag ny saker hos dig och det är det som är så härligt. Jag ville så gärna ha en egen hund, en hund som bara var min och precis så jobbigt(för ibland är det det) och underbart och härligt som jag ville och hoppades och trodde att det skulle bli att ha en egen hund så vart det. >Jag skulle aldrig vilja byta ut dig och jagf vet att den dagen du inte längre finns så kommer det att bli väldigt tomt, men jag kommer att för evigt ha våra minnen och den känslan att du en dag inte kommer ligga där bredvid mig när jag vaknar, att du inte kommer ligga på sängen och rulla runt, att du inte kommer gå där bredvid mig när jag är ute, att du en dag inte kommer finnas där när jag är så glad att jag bara vill gosa med dig, att du inte kommer vara där när jag verkligen bara behöver lite gos att du inte kommer finnas där när allt jag behöver är att titta på dig för att le.Så hur ont det än gör så får det mig att försöka ta till vara på all tid jag får  med dig. Du ska veta min lilal tjej att du är så älskad av mig och alla i din närhet, vem kan inte älska dig för du är så charmig:) Så grattis min lilla, stora prinsessa. Min lilla fi, fia plutt, skruttan osv du har så många smeknamn;) <3 älskar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0