Skit sommar

Oj oj ja nu var det länge sen jag skrev, men som sagt mycket att göra men liksom ändå är det samma saker i grunden och känns tjatigt att skriva om samma saker, men ska försöka skriva, för kan ju vara roligt att titta tillbaka på vad man gjort. Älskar att stänga och öppna på hunddagiset, bara jag och fia där då, Bäst är när man stänger och så kommer man hem, sätta sig i lugn och ro vid datorn en stund, fia ligger och sover/biter på ben:) Det är skönt det. Har varit en riktigt skit sommar i år må jag säga, regn och skit. Typ lite bra väder men inte många heldagar med fint väder. och nu denna vecka har det bara regnet ju. Just nu häller det ner, ibland är sverige för jäkla tråkigt att bo i. Men rolig sak, efter 8 och ett halvt år som jag bott i fagersta och i samma lägenhet så ska vi nu flytta:) so long alfavägen och hej hmm vad det nu hette ha ha... Skitsamma jag kan lova att på min födelsedag så bor vi inte här i alla fall. Kommer vara konstigt i början att titta ut genom fönstret och inte se samma parkerning, ängen och buskar. Ska klippa håret i morgon, känns ju inte alls nervöst;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0