skogen, löpning och massa annat!

Nu har jag orsaken till varför Fia varit lite mera trött än vanligt, små grinig och lite jobbig plus att hon varit "mammig" mot hundarna...hon löper!
Mattes lilla troll löper alltså, så håll er borta nu alla han hundar!!! ha ha nej då, får se hur de går.. sist gick de bra, märkte knappt av att hon löpte. gick i skogen idag, vid andra sidan och sen kom vi förbi uteplatsen. Nu ligger fia och sover och jag sitter å pratar med en kompis. Ska gå i skogen sen runt 2 med Fia och hopaps på att de inte blir regn. ska även hinna med att städa idag och så ska vi planera för veckan.
är de något som verkligen kan få mig att glömma världen så är de Fia, att se henne hitta på massa saker och ja bara vara Fia. Man kan liksom inte låta bli att vara glad med fia:) Hon ser så söt ut när hon gäspar, leker med sin boll, kastar sig på en om man retar henne med en grej, sover, leker med hundarna, ska pussa på dom andra hundarna medans dom biter henne;) ja hon får en att le och bli glad och visst har vi våra stunder när vi vill olika saker och man måste skälal på henne, men se går de över att jag får njuta av min lilal vovve:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0