Its only a ordinary sunday

Man blir lite små seg och trött av vädret, för det är ganska ombyttligt väder, men när man är ute så får man energi:) gick en långpromenad i förmiddags och sen såg jag på tv, helt okej söndag liksom. I morgon jobb igen, full fart har 20 hundar i morgon, och då är det valpar, nya hundar och dom vanliga, ha ha får se hur de går... från 5.30 till 18:00 he he, fast roligare när det är mycket som händer än är de typ inte händer något alls...
Just nu regnar de lite smått och jag ska nog leka lite med Fia:)


Kommentarer
M

Kommer vörbi och hälsar på denna månad. vet att du inte vill lära känna någon,tänkte bara att vi skulle mysa och sen om vi gillar det så ses vi fler gånger. Puss o smek

2012-04-17 @ 12:00:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0