negativ egergi?? nej tack

jag har en kille efter mig, han är sån i ett nötskal. han vill att jag ska känna mig trygg med han så han berättar allt om han, han ska hålla på och smickra och så och vilja veta allt om mig(för mycket oom mig) och sen när jag fortfarande inte känner mig trygg med han och avvisar honom så får han spel på mig och då är han super elak. och dissar mig. sen kommer han tillbaka och så är det samma visa
jag vill inte heller spotta ut hela mitt liv, jag är alldeles för sårbar för de, vilket stör folk de med...
jag kan berätta saker om jag känner mig trygg med personen, men jag berättar ändå inte saker.
jag är ändå noga med att försöka få folk att förstå hur jag är som person, för jag är ganska komplicerad:(
ha ha varför och ifrågasätta de är jag i ett nötskal, lilla fröken nyfiken som tänker för mycket, det är jag de:)
Skit väder, irritearnde människor får mig att bli låg:( usch får komma på något som gör mig glad och ger mig mer energi:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0