Som att allting slutar funka

God dag nej god kväll... Blir så trött på att allt ska bli fel och att folk ska vara så elaka utan att ens ha all fakta,
jag orkar inte ta massa skit igen för något jag inte har gjort... jag kan ta massa skit de är bara de att om man redan är nere så blir de bara värre när de blir så, då kan minsta lilla sak bara krascha en. Jag har byggt upp mig och gjort mig så stark att sånt bara rinner av mig, men när jag inte orkar och är på gränsen igen då krävs de inte mycket.
jag försöker läka och för att läka måste allt fram och då är man sårbar igen och då blir de så här.
känns som att jag fastnar och inte kan ta mig någonstans. Men jag är stark och ska resa mig...
jag fattar inte varför de gör så ont. Jag fattar inte varför jag saknar dig när jag är ledsen du som bara försvann.
Jag fattar varför, jag behövde dig för mycket och du orkade inte.. men kan jag inte bara sluta sakna dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0