Riktig bra söndag!

Då var man nyss hemkommer från hedemora:) Ska bara ta de lugnt nu en stund innan middag för att sedan gå ut, träna lite.....
Idag är det söndag men en bra sådan, inte för att jag har något emot att gå och jobba men det är bara det att det är lite mysigt med att ha en söndag då man kan sätta sig och titta på en film på kvällen och man behöver inte tänka på att man ska upp tidigt(i mitt fall 4 på måndagar) och jobba.. nej jag ska se en film och gå och lägga mig ganska sent för jag behöver inte jobba i morgon. Dock så ska jag och fia ut i skogen och gå vi ska ha med lunch och allt:) blir väl att gå runt 8 så där och vi lär väl vara tillbaka till en efter 11 någon gång:) blir en bra förmiddag och sen hem för att ta de lugnt, se en film träna osv.... ska försöka få med mig kameran också:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0