Inte lätt alltid

God dagens alla!
Satt och läste en av mina favvo bloggar att hennes hund ligger på djursjukhuset:( stackars både matte och hund, inte alls kul när ens hund blir sjuk och man liksom inget kan göra. jag vet hur jobbigt jag tycker det är. Det man vill är ju att ens hund ska vara lycklig och må bra. Som tur är så mår min lilla Fia bra och det är jag glad över, jag försöker att ta till vara på varje dag med henne.
Idag var jag ner på stan och då tog mamma, pappa och tompa fia med sig sen så vart de först en skogspromenad och sen efter maten gick vi till hunddagiset och hämta cykeln. När vi var nästan hemma så stanna vi och kasta typ boll fast med ett rep och en boll som sitter fast och dum nog som jag är i bland så kastar jag den mot typ några träd och japp den fastna, vad vid fia började springa och leta efter den så fick ge henne en boll i stället att leka med:) nu måste jag komma på hur jag ska få ner den där dumma saken..
Nu har Fia fått mat så jag ska nog träna lite och sen får jag se vad man hittar på:)

Min lilla Fia
Här är lite bilder på fia och kompisarna:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0