Älskar min energi!!

Härlig lördag.. har hunnit med att gå promenad med Fia, handlat, städat, duschat, fixat med bilder, ätit.. och kollat halva av en film... Nu snart väntas mat till Fia, sen en promenad och sen blir det lördags mys:) Ska även ta ut Fia att leka:) Just nu sitter jag och lägger upp bilder på bdb, facebook osv!!! Käpte ett jätte fint rött halsband till Fia:) har stört mig länge på hennes gamla halsband.. men nu har jag ett rött och ett bra halsband till henne!!
Köpte även lite balsam, ett skohorn(som jag letat efter länge) och sen ben, skitpåsar, lukta gott sprej, duschsak, cola..... hann ju med en hel del när mamma, pappa lånade med sig Fia ut på promenad:)
Känns skönt att man typ inte alls är sjuk i alla fall.. bara lite hosta och snuvig kvar!! Kännns så skönt att sått tillbaka all energi jag har:)
Men denna veckan har det blivit lite lugnare med träningen, vill ju inte bli sjukare... men det tar vi igen nästa vecka.. ska planera upp nästa veckas träning och så!!! men nu kolla klart film!!


Kommentarer
MsSophie

Fin blogg!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-04 @ 15:32:56
URL: http://www.improveme.se/mssophie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0