Så var det måndag igen.....

God morgon!!! Håller på och gör fler saker samtidigt för ska snart i väg till jobbet!!
hade nog helst velat krypa ner i sängen igen och somna om.. så som Fia tydligen gjort;) he he
vilket betyder att jag måste få upp henne ur sängen också!! Hon ligger där så gosigt och tittar på en:)
Men så är hon alltid på morgonen, vill gärna sova lite till....
I dag har jag haft Fia i 7 månader:) och Fia är även idag 9 månader gammal....
min älskade lilla Fia!!
I morgon fyller strået 2 år... då ska vi bjuda på fika på eftermiddagen... öppet hus typ blir de..
full rulle denna vecka...
Men nu ska jag jobba.,.,.



Kommentarer
Gaymasen

Haha ja det hade varit en rolig syn! Men som sagt, de ÄR oanvända. De ligger bara och samlar damm ^^

2011-09-06 @ 18:33:54
URL: http://gaymasen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0