Den svenska björnstammen!!

God kväll!! Sitter och lyssnar på skit grym musik:) man blir på bra humör av låten.... älskar att hitta ny musik..
Var ju tack vare Eva jag hitta dom... hon hade lagt upp på en låt av dom på fb!!
Ska snart se film hade jag tänkt mig!!  Lyssnade på en anna låt nyss, let my love open the door.. väcker minnen!
och sen när jag satt och lyssna på den så hittade jag inledningen till filmen Juno.. en av mina favvor filmer. Den får en att tänka på höst, skola, kärlek och massa annat:) love it!!
på tal om höst, jag har kommit på att min absoluta favvo årstid är nog hösten, jag älskar höstens regninga dagar, jag älskar höstens vackra soliga dagar, höstens vackra färger... jag älskar att man kan börja använda varma tröjor och ja jag älskar hösten.. alltså jag älskar när solen börjar värma på våren, när de börjar bli varmt, varma soliga sommardagar och kvällar, första snön på vintern, kalla soliga vinter dagar.. men hösten är ändå min favorit årstid!! Men nu ska jag krypa ner i sängen och kolla film!!
har förresten börjat använda kameran mer nu:) så bilder kommer i morgon:)
orkar inte sitta med den nu!!
men här är en bild på min älskade lilla Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0