skola:)

fattar inte att folk klickar in på min blogg;) jag är ju sämst på att uppdatera!! Liksom bloggen hamnar långt långt ner på min prio lista. men i alla fall kul att ni läser:)
Har vart lite lärare åt lillebror idag, hjälpt han med en läxa han ska göra, han ska skriva ett tal på engelska som ska ta 90 sekunder att läsa upp, så nu har jag fått han att skriva ett tal som tar ca 90 sek och sen har han fått läsa det tyst och högt och sen nu sitter han och skriver stöd ord och då sa jag att han skulle dela upp texten i stycken och sen ge varje stycke en rubrik som gör att han känner att han kommer ihåg texten och sen använda rubriken som ett stödord.. sen ska han läsa stödorden och texten tillsammans och sen säga texten högt med hjälp av bara stödorden.
Äntligen har man lite nnytta av alla dessa år i skolan:) Har tipsat och coachat honom här nu:)
Han är faktiskt jätte duktig!! ha ha så mycket för min lediga tid, blev att ha skola ju typ;) men kul att hläpa någon och sen vill jag ju att min bror ska få bra betyg:)
Men nu ska jag duka och snart ge Fia mat:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0