Twilight!!

Sitter och skapligt funderar på om jag ska dra ner på stan sen för att köpa ben till Fia, får se hur jag gör!
Annars så har det varit en bra men fullt upp att göra vecka, har ju haft Mollie där på prövovecka och så har vi haft mycket hundar där! I helgen blir dte väl som vanligt lång promenader, film och sen ska jag städa/rensa rummet!!
Håller på att läsa om alla twilight böckerna:) är inne på andra boken... ska man läsa dom så ska man läsa dom i ordning.... man får liksom en speciell känsla när man läser dom då, man blir så insatt i böckerna. jag älskar alla böckerna men bäst är nog 1 an och sen sista boken och sen kommer nog 2-3 på samma plats..
Alla böckerna är bra och så, men det finns så klart vissa saker man inte gillar med dom andra men första boken där finns inget att klaga på den är så bra. Så fick jag välja en av dom 4 så skulle jag välja 1 boken:)
Men nu ska jag börja städa lite!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0