Positiva tankar:)

Om du har en dålig dag, försök att se något positivt. Se inte de dåliga, se de vackra:) Dina dagar komemr bli mycket bättra och enklare om du ser saker på ett bra sätt.
Jag försöker se saker på ett positvt sätt, men inte sådär överdrivet.. för alla har dåliga dagar och det händer saker som man liksom bara inte orkar.. men livet går vidare no matter what så det är bara att resa sig upp och gå vidare och se dåliga och bra saker som en ny erfarenhet. man ska inte hänga upp sig på det dåliga och så för det mår man inte bra av. vara inte neagtiv, var positiv:) Som idag, då har jag liksom inte haft en så jätte bra dag, men jag överlevde;) och i morgon är en ny dag och sen så hra jag lärt mig att få ännu mer tålamod och orka mer.. för man orkar mer än man tror:) Låt dagarna bli något bra:) Livet är inte alltid roligt, rättvist eller underbart, men livet blir bra mycket tuffare om du tänker negativt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0