kan f#n inte sitta still:)

Alltså seriöst jag har svårt att sitta stilla och göra en sak när jag är hemma, på hunddagiset när dte är lugnt ja då kan jag sitta och klappa elelr gosa med en hund länge eller sitta och kolla tv en stund.. men hemma ja då springer jag omkring hela tiden, jag kan sitta vid msn och lyssna musik och sen är jag uppe och städar/ fixar på rummet, går ut i köket, är ute på andra sidor, går ut med Fia, leker med Fia, eller bara går omkring hemma... samma sak när jag kollar tv då springer jag omkring.... gör till och med så när jag ska se film. inte undra på att Fia är överallt, för jag är f#n överallt ju:) på tal om att vara överallt så är de samma med kläder, kan byta kläder ett antal gånger under en dag, bara för att liksom:) och sen undrar jag varför jag är så trött på kvällarna:) ha ha.. jag kan inte göra bara en sak, jag gilalr att utnyttja tiden och göra det jag ska när jag kan......  som när jag städar, ha ha då städar jag toa, rum, hall på samma gång samtidigt som jag springer runt och gör allt annat, sitter vid datorn , går ut med Fia, plockar ur diskmaskinen, möblerar om. Eller när jag ska blogga, ja då skriver jag lite, kollar urnt på nätet, skriver lite till, går ut i köket, skriver lite till, leker med Fia, skriver på msn, kommer på att just ja jag blogga och så bloggar jag klart:) ha ha undrar hur dte blir när jag flyttar hemifrån... då är det mycket som ska hinnas med:)
Shit idag känner jag mig verkligen på skrivhumör:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0