Julen på vårt sätt:)

Eftersom vi har en hund på hunddagiset som slutar vid 6 varje dag i stort sett så kommer jag hem sent
och sen har jag ju Fia och så... Är lite segt att ha så långa dagar!!! Här hemma har vi börjat planera inför julen lite smått, i min familj så tycker alla att julen är speciell på sitt sätt och sen är det ingen som direkt gillar julmaten så därför firar vi julen på vårt sätt, med någon julklapp, vara tillsammans och ha det mysigt och sen denna jul så ska vi äta annan man än julmat. För julen för oss handlar inte om vad man äter elle rhur många julklappar man får och så utan julen handlar om att få vara tillsamman, vara lediga och få äta något som man faktiskt tycker är riktigt gott:) mamma, pappa och bror vill ha smörgås tårta och jag vill ha tacos så antagligen blir det tacos till mig och smörgås tårta till resten av familjen:) tycker det låter bra för då får alla något de gillar:)
På tisdag är det redan november, men fortfarande är det ganska varmt ute, det är för varmt för att vara nästan vinter ute....  men nu ska jag njuta av söndagskvällen och ladda för en ny vecka:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0