Its youst monday!!

Sitter här och väntar på att tiden ska gå lite, vakande alldeles för tidigt mot vad jag skulle gått upp,
så fördriver tiden lite grann. annars idag så jobbar till klockan 6 har stängning, sen är dte bara att bege sig hemåt....så är väl hemma till runt en sju typ och då ska man väl nästans ova för ska upp och jobba sen vid 4... drygt....På onsdag blir jga inte ledig heller typ, för vi har ingo där, men men det är skönt när det blir lite annorlunda. på torsdag har jag öppning och stängning med mamma och på fredag slutar jag tidigt!!
Känns som en hälrig och bra vecka ändå, trots sena dagar!!!
men nu ska jag väcka Fia för.....
nu ska jag och Fia bege oss till jobbet:) hej hå måndag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0