Har man hund får man pallra sig ut no matter what!

God dagens:) Har varit hemma ett bra tag, men inte haft lust eller ork att sitta vid datorn. När jag kom hem så var brorsan hemma, han har ju praktik på en restaurang och börjar därför inte förrens vid fem idag, dock slutar han vid tio. Har hunnit med att handla, lämna tillbaka böcker, vila lite( är lite sjuk) och sen nu har jag duschat och byt gardiner:) har mörka gardiner nu, borde ju ha mina ljusa nu egentligen, men men bytte mest för att när man stänger igendom så blir det varmare i rummet för kyllan hålls borta:) är svinkallt på rummet oga fönstrerna och sen för att våra element går inte i gång förrens det är minus grader ute. Så nu har jag lagt ett lakan vid fönstret för att tätta igen och sen bytt gardiner... Nu jäklar kommer jag väl att få använda min fläkt:)
Känner mig fortfarande seg och helt färdig i kroppen och halsen känns :( kass och sen huvudvärk.. usch...
Ska snart ta ut Fia på en liten promis, för så är det ju att ha hund, ut måste man oavsett:) Thats life, no a dog life:)
Sen ska jag och Fia få i oss lite mat, vila och vänta på att resten av familjen ska komma hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0