Dikter 15/10-2011

Dikt 1:
I miss the love
I miss the trust
I miss the huggs
I miss the closness
I even miss the fights
But i dont miss YOU
I miss having someone to trust
someone to love ....

Dikt 2:
jag ljuger när jag säger att jag mår bra, när jag säger att allt är som det ska, när jag säger att jag behöver ingen
så ljuger jag som mest. Jag sluter mig inåt och sätter taggarna utåt. Ingen får komma in...
Jag vill ha kärleken men vågar inte bli sårad, jag vågar inte släppa in. Så jag ljuger och säger att jag klarar mig ensam, jag ljuger för allt och alla. Kommer jag någonsin bli lycklig????
Dikt 3:
om jag blundar kan du se mig då?
om jag skriker i tankarna, kan du höra mig då?
om jag tar din hand i fantasin, kan du känna min närhet då?
kan du vara hos mig, fast du inte är hos mig?
Kan du torka mina tårar när jag gråter, kan du se mig le, kan du krama mig fast du inte är här?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0