Ta vara på varje minut i livet!!


Allt underbart i livet räknas oavsett litet eller stort. En sovmorgon då och då, en underbar liten vovve som sover bredvid en, en underbar familj, en bra film, lyssna på musik är några saker som förgyller mina dagar:) Det gäller att hitta de positiva och att se att allt bra som händer i ens liv är värt att må bra och vara glad för:) Jag älskar min familj och skulle inte vara den jag är i dag utan er. Min älskade lilla Fia gör verkligen livet underbart(för de mesta;)
varje minut i livet är värt att ta till vara på, man vet aldrig vad som väntar!!















Kommentarer
Clara Linge

jättefin blogg!

2011-11-04 @ 15:30:38
URL: http://claralinge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0