Skräckfilm ikväll med:)

Får bli skräckisar i kväll med:) Känns liksom passande nu med tanken på att det är alla helgona helgen.
förra veckan var det halloween, men det är ju inte alls samma, nej idag kan man nästan känna dne lite mystiska stämmningen. vi åkte ner till kyrkan för att kolla på gravarna och ta lite kort men satans vad folk det var, det var smockat med bilar och människor. men innan så åkte vi förbi slussarna vid hembygdsgården och tog en promenad med the dogs och tog kort på den väldigt vackra utsikten, speciellt nu när det är belyst så fint där:)
Men nu ska jag se lite film och mysa med Fia, hon är nog lite trött för vi var ju ute i 2 timmar och gick och sen lekte hon med Frank och sen när vi åt mat så bet hon på ben och sen lekte dom igen tills frank åkte och efter det så åkte ju vi iväg och till sist käkade Fia mat, så nu är hon nog trött:) fast känner jag henne rätt så kommer hon vilja att hon och jag ska leka lite med någon av hennes bollar:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0