Jag kan baka:)

Ja då har typ halva fredagsdagen gått åt;) Har varit ledig idag och mamma, pappa tog med sig Fia till hunddagiset för att hon skulle få träffa hundarna, gå med hundarna i stället för att vara hemma med mig för jag hade planerat in handling, städning och bakning och skulle Fia varit hemma så skulle jag fått ändra på planerna lite och så och sen är det bra för Fia att vara utan mig. Men i alla fall så passade jag på att sova ut lite, sov till runt 8 tror jag, värsta sovmorgon:) sen var jag och handla och såg massa saker jag skulle vilja ha, får skriva upp det på min lista över saker jag vill ha lista:) Sen bakade jag scones och fixade te som fick bli min lunch. Har nyss städat och fixat klart på rummet, ska ta toan alldeles strax. om ca en timme kommer min lilla Fia hem och då ska jag at ut henne på en lång promis:) ska bli skönt:) I kväll blir det film, dipp med morötter, gurka och paprika:)





Kommentarer
MsSophie

Vad gott det ser ut :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-11-04 @ 20:25:42
URL: http://www.improveme.se/mssophie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0