Breaking dawn!!

Idag e det tjejernas dag, idag ska alla tjejer sitta och dregla över robert pattinson, idag går nämaligen första delen av sista twilight filmen!! Okej ja jag är avis, jag vill se jag med.... vill se hur dom lagt upp filmen, hur dom fått denna fantastiska bok att bli film... men jag är glad att jag inte går på bion för skulle nog bara bli besviken.. eller nja jag tror att denna film kommer vara okej, men känns inte värt pengarna när jag vet hur filmen slutar och sen så hur bra filmen än är så kan den inte göra boken rättvis!! jag ska se filmen, men nej jag längtar inte efter filmen, just nu är jag bara inne i min twilight bubbla för har läst ut alla 4 böckerna så är helt inne på twilight och sen har det tjatats om filmen länge nu så klart man rycks med twilight fan som man är... ja robert pattinson passar som vampyren edward, men hmm jag vet inte resten blir man lite besvikna på. jag är inget stort fan av filmerna..
älskar böckerna, skulle dö utan dom;) men filmerna nej dom kan jag vara utan.. har sett alla 3 och nej fortfarande inge fan av dom, gillar dom men nej dom gör inte böckerna rättvisa och det är så mycket tankar och allt i boken som man inte får med i filmerna och sen ändrar dom och nej usch... så därför är jag mer nyfiken på fjärde filmen!!
kanske gillar den!!  men som sagt var böckerna älskar jag.. svårt att förklara varför, men när jag läser så glider jag in i en slagas twilight bubbla, jag kliver in i bellas och edwards värld.. när jag öppnar boken så är jag inne i deras värld och jag älskar det, det är därför jag är så besatt av böckerna just för att jag kliver in rakt i deras värld, jag ser allt oich hör allt.. det är som min egna personliga film när jag läser:)
Det roliga är att jag älskade twilight långt inne den blev stor i sverige... jag älskade twilight långt innan alla "fjortisar" började läsa för att dom sett filmen. (Ännu en sak jag har att tacka amanda för:))
Detr jag hatar med twilight är att när man lässt klart så känner man sig så tom efter åt, men det roliga är att jag tänker som dom i twilight... åhh så svårt att förklara för nu tror alla som inte fattar att jag är besatt:)
Nej nu ska jag kolla på walking dead och ta mig ur twilight bubblan;) Ska ha ett twilight maraton sen när jag fått fjärde filmen filmen och glo på alla filmerna:) jag har en filmtwilight bild och sen boktwilight bild:)
okej ska sluta tjata om mitt jäkla twilight nu;)
Är fortfarande super stolt över Fia förresten:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0