5/11-11 Fia är idag 11 månader!!

Tog en 2 timmars promenad med Fia, gick till hunddagiset och sen gick vi om kyrkan och såg på alla ljus som var tända vid gravarna. Skönt med en promenad:)  nu ligger Fia i sin korg och Frank(valpen) ligger på golvet bredvi henne, lite roligt att ha fler hundar hemma, kan kännas lite tomt i bland på helgen när man kolalr film eller något och det bara är jag och Fia där:) Nu väntas det snart middag:) 
Fia är idag 11 månader och om 1 månad är hon 1 år, shit allttså:)
Igår förresten så hittade jag en skita snygg mössa jag skulle vilja köpa. funderar på att köpa den
eller i alal fall spara pengar och sen köpa den för är en del andra saker jag skulle vilja köpa med och då kan jag spara pengar och sen handla. Fast mössan blir prio 1 för mössan jag har nu den är bra till höst och våren men till vintern så blir det för kallt för den!! 

Idag är kyrkogårdar runt om i världen välbesökta!! Tycker det ser så vackert ut!!
Hoppas nu att inger skadar sig eller att något tråkigt händer!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0