Ingen lugn lördag!

12:30
Kom för ett tag sen in från att varit ute på ängen med Fia, mamma-pappa, lill bosse och trixie och hennes husse och matte, var där ute i över 1 timme. Göra nu då??? hmm inte en aning om jag ska vara ärlig! Jo jag ska fixa min säng lite, kanske be familjen passa Fia en sväng, kolla om jag hittar en cd spelare och kamera att köpa, har ju lite krav som det ska uppfylla!!!
.....
.....
update: 14:00
Har flyttat sängen, städat, kollat kamera och det.....
Känner mig rastlös idag, vet ej varför. kan liksom inte sitta still. nej kanske ta en promenad:)
hade tänkt skriva här typ något super smart och bra inlägg men då min smarthet inte räckte långt och fantasin störs ut av att jag inte kan vara stilla så ger jag upp för tillfället! rensa tankarna på en promenad låter som en fin ide!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0