♥Pappa och ♥Mamma jag ♥älskar♥ er!! Tänk 30 år tillsammans♥

♥♥♥30 år det är mycket det, skapligt mycket. 30 år att vara tillsammans med någon det är mycket det:)
Det är ♥kärlek det! Ni har fått och uppfostrat 4 barn, haft en massa djur, flyttat mycket,haft olika jobb och upplvet mycket. Det är 30 år sen ni fann varann och det är det som är så vackert att det lär bli 30 år till hoppas jag:)
Kärlek är tillit, vänskap, att orka tillsammans, att ge allt till varann, finnas där, gå framåt, lära sig av varann, att leva med felen, att älska allt hos varann och det gör ni. Mamma och pappa utan er hade jag aldrig funnits.
Om jag hittar kärleken en dag så hoppas jag att det blir som för er. Ni ska veta att jag är så otroligt stolt och lycklig att ni är mina föräldrar. mamma och pappa jag älskar er ♥♥♥
Det är som en saga, en verklig saga, där tårar och ilska och vardagen finns, men sagan finns där för trots allt så finns kärleken kvar. En overklig saga den finns inte, där är allt som på moln, den verkliga sagan är vackrare för där finns allt och kärleken. Alla klarar inte den verkliga sagan, men ni gör det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0