♥Min älskade mamma♥

♥♥Det finns mammor i hela världen och alla är dom olika och lika på sitt viss, dom är unika och speciella. Vi älskar våran mamma för att hon just är vår mamma.  Idag är det morsdag, en dag till alla mammor. En dag att visa din mamma att du älskar henne. Klart ska man visa sin mamma det varje dag, men just idag så kan du visa det lite extra, bara visa att du älskar henne och att hon är speciell för dig. ♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Min mamma är den bästa mamman som finns enligt mig. Min mamma hon finns alltid där, hon gör en glad, hon lär en saker. Min mamma hon är en ängel och jag vet att både jag och min bror älskar henne. Tillsammans med min älskade pappa, har dom fostrat 4 barn och för dte så har ni min respekt och kärlek hela livet. Mamma du är den underbaraste jag vet och jag älskar dig!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Min underbara familj:
För mig så är min familj det underbaraste jag vet, trots att det blir bråk, och allt inte är på topp jämt så finns vi där för varann och alla har sin roll i vår familj♥
Min kära söta lillebror som alltid tror han vet bäst;) och retas men det är dte som gör att han är min lillebror för han är som han är.
Min underbara pappa som kan så mycket, som kan retas tills man blir tokig, som alltid ställer upp, man kan prata med min pappa om det mesta
Min älskade mamma som man med kan prata med henne om dte mesta, som är så snäll och underbar, finns alltid där och håller ihop oss.
Ja alla har sin roll i vår familj och det är det som håller ihop den.
våra hundar passar så bra in, lillbosse♥ och min älskade ♥Fia plutt♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0