Kommer ju inte kunna sova....

Rastlösheten vill liksom inte försvinna, lyckdes hålla mig lugn fram tills att familjen skulle ut och gå för då gav jag upp och skulle ut jag med. Dom tog med sig Fia så kunde jag gå ner till affären. Och nu sitter jag här och funderar vad jag nu ska göra, jag ska träna och sen ta ut Fia, kolla film och i kväll runt halv tio ska vi bänka oss i soffan med resten av familjen och se skräckfilm, kommer ju inte kunna sova....
-
Nej i morgon ska jag ta mig en riktigt lång långpromenad. Blir nog att ta en morgon promis, ut med Fia en lite sväng, käka lunch, gå lång promenad, träna, middag, promenad, träna och sen tv.. skulel nog gjort en sån dag i dag, men är man rastlös så kommer man sig liksom inte riktigt för med att göra saker! Hate it!!!!
Ska bli skönt att reda ut saker och ting och gå framåt!!!

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0