Fredagsmys-20/5

Meningen var ju att jag skulle skrivit ett inlägg i morse, men då jag snackade med hanna och hade Fia i knät så blev det ej av, hmmm....  Men nu sitter jag här i alla fall. Har så jäkla ont i huvudet och är super täppt i näsan, jäkla allergi, har mått så jäkla kasst av den och så magen och så.
-
Egentilgen ska jag vara på skolan idag för sista träffen, men pga av en hel del saker och på grund av min studie situation som jag ska snacka med skolan om nu efter helgen så är jag ej där. Har blivit lite upp och ner med allt känner jag, men jag lovar att snart så är saker och ting lösta och då kan jag gå framåt och då kommer jag ha lusten att skriva här mer:)
-
Som sagt livet är en berg och dalbana och man får ta motgångar och framgångar och så får man göra det bästa av situationen:) Sen vill jag inte skriva så mycket negativt i bloggen för vill inte vara negativ så jag väljer att ta i tag med "problem" privat och sen bara kanske nämna lite om det men mest försöker jag vara postiv för det är viktigt att man försöker vara det oavsett vad som händer.
-
Så nu över till något roligare, jag försöker att komma på lite ideer om vad jag ska träna med Fia, alltså ge henne en uppgift att göra. Typ sök/spåra, lära sig hämta något ja inte vet jag, men vet i tusan vad jag ska göra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0