Dåligt samvete!

Så var det fredag!! Har nyss slutat, sitter och väntar på att det ska bli mat, för att sedan ta ut Fia på en promenad för att sen duscha, kolla film:) I morgon ska jag ta en lång promenad, städa, handla och sen kommer farmor hit. så blir till att följa med när hon ska kolla på uteplatsen och sen tänkte jag gå med Fia plutten hem. Och sen ska man ju så klart vara social med farmor och så, för att sedan på kvällen ägna mig åt film:)
Sen på söndagen blir det till att chilla, träna, promenader. låter som en bra helg tycker jag.
jag har kommit på att jag kan få dåligt samvete för skaer man inte ens ska behöva ha dåligt samvete, typ om jag dricker cola och så får brorsan halva och så säger han me jag trodde jag skulle få hela ja då kan jag få dåligt samvete för att jag inte gav han hela. Liksom varför? Bra att man har ett samvete i alla fall:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0