våren= alla känslor kommer fram!!!

Har ni tänkt på hur det på våren alltid kommer fram massor med känslor, lyckliga och samtidigt tråkiga känslor.
man känner sig lycklig och samtidigt så om man är ledsen så är det enklare att visa det på våren känner jag. jag kan känna mig lite nere undre vintern och sen på våren så bara släpper alla känslor fram och det är så skönt som i den där låten å här kommer alla känslorna;) och sen under sommaren så är man så lycklig och händer det något tråkigt så går detr lättare änb om dte händer på vintern och sen tidig höst ja då är jag som lyckligast med alla fina färger.... Denna vintern har dock varit härlig, men jag blir lite nedstämd under vintern, så har det varit länge för mig nu.
Men nu är våren här:) men sen tänkte jag på en sak och det är att ibland så har jag så lätt för att gråta för sorgliga saker, som att läsa om att någon dött, se en sorglig film eller höra en låt som påminner om något. Men vet ni vad, ibland är det skönt att bara få gråta ut allt det där som man har inom sig.
Men vet ni nu ska jag ut med Fia för ska upp till hunddagiset så att hon får träffa vovvarna:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0