plugget

Så då var man hemma igen, ska snart krypa ner i sängen och försöka vila ett tag. hatar att vara sjuk. jag hostar och känner mig allmänt skit kass. Men jag släppade mig upp till jobbet och ut med hundarna gick jag, men nu orkar jag inte..... Så får vila upp mig för i morgon är en ny dag. Fick panik i går för trodde att jag bara hade en helg kvar på mig att plugga tills träff 9 men som tur är så är dte 2 helger kvar:) missade ju totalt att plugga helgen som var nu för var sjuk. så hoppas att man mår bra så ska det pluggas på av tusan. behöver skriva in på bloggen av min praktik, behöver göra powerpoint, behöver göra massor. Känner att tiden börjar rinna i väg totalt. Men får kämpa mig på och plugga på, ligger inte efter så men känner att jag hamnar efter i tidsplanering!!!
men nu ska jag vila upp mig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0