Honung!

Har du levt på te, honung och vatten senaste dagarna känns det som! men jag har inset att te med honung är något jag verkligen gillar. Lyckades även vila lite idag, det var skönt att få lite vila för man blir trött av att vara sjuk och jobba. Är svårt att andas när man har hosta, känns som att någon lagt ett lock för lungorna emellanåt.
Med fia går allt toppen, tog ju spruta i måndags:) Nej men hon går på i koppel och är super duktig att gå lös:)
Är stolt över henne, även om jag får äta upp lite av det jag sagt innan;) så går allt bra, hon är väl inne i något av en trots just nu och hittar på lite saker, men hon sköter sig bättre än vad jag trodde!
Och bosse:) ja han är super duktig:) är som att han bott här jämt nästan.
I morgon har man lite sov morgon:) kompensation för att jag är så duktig och går upp till hunddagiset 4 på morgonen:) Men jag älskar mitt jobb så klart man gör allt:) jobbar ju till och med fast jag är sjuk, har kämpat på:)
Jag tycker jag är mer självsäker och klarar mer med hundarna:) är stolt över mig själv. Men nu sja jag dricka klart mitt te och se tv.
// Zandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0